Pagini

6 feb. 2013

Pr. Arsenie Boca - Cararea Imparatiei - Carte - Lectura:Valeriu Marza



Rugăciune
Arsenie Boca

O, iartă-mi Doamne atâtea rugăciuni
Prin care-Ţi cer doar pâine şi pază şi minuni,
Căci am făcut adesea din Tine robul meu
Nu eu ascult de Tine, ci Tu, de ce spun eu,
În loc să vreau eu, Doamne, să fie voia Ta
Îţi cer într-una să faci Tu, voia mea,
Îţi cer s-alungi necazul, să nu-mi trimiţi ce vrei
Şi să-mi slujeşti în toate, să-mi dai fără să-mi iei,
Gândindu-mă că dacă îţi cant şi Te slăvesc
Am drept să-ţi cer într-una să faci tot ce doresc.
O, iartă-mi felu-acesta nebun de-a mă ruga
Şi-nvaţă-mă ca altfel să stau în faţa Ta,
Nu tot cerându-ţi Ţie să fii Tu robul meu,
Ci Tu, cerându-mi mie, iar robul să fiu eu;
Să înţeleg că felul cel mai bun de-a mă ruga
E să doresc în toate să fie voia Ta.


Pr. Arsenie Boca - Part.1- Cararea Imparatiei - Cartea - Lectura: Valeriu Marza







Pr. Arsenie Boca - Part.2- Cararea Imparatiei - Cartea - Lectura: Valeriu Marza








Pr. Arsenie Boca - Part.3- Cararea Imparatiei - Cartea - Lectura: Valeriu Marza







Pr. Arsenie Boca - Part.4 - Cararea Imparatiei - Cartea - Lectura: Valeriu Marza







Acest munte de suflet si credinta care ne vegheaza conform promisiunilor si de dincolo de taramul mortii, m-a facut sa ma smeresc si sa ma duc cu gandul la micimea si totusi unicitatea fiecaruia dintre noi ! 

Sa va fie de mangaiere si speranta !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu